Ketagihan berblogger

Hi all...
Akhirnya,aku telah berjaya mengemas kinikan blog aku yang tak seberapa nie..huhuhuh( wat muka cedih)
Walaupun hakikatnye,masih dalam pengubahsuai yang amat..tapi tak apelah,janji nampak macam blog ler kan2..Skrng nie dah naik kematu dah punggung aku nie dok lame2 tas kerusi disebabkan blog nie,(ketageh nak edit wei)..sampai tak hengat dunia cik kiah oi..huahuahua..
betapa tak membuang masenya aku nie..hehe..

Kalau dulu menghadap laptop,bukak muka buku yang tak seberapa nak buku..skrang nie 
menghadap blog yang tak berapa nak cam blog yang aku buat nie..hehehe..Nah,akibatnye aku terpaksa menghabiskan sisa hariku dengan ngadap benda nie..ngee..Oklah korang,kang macam2 pulak aku mencarut tambah mengarut nie..
Tata titu...




kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top