entri blurr...

korang baca dulu dan fahami ayat didalam petikn bergambr  diatas

assalamualaikum semua..hohoho..( tetiba jekk)
ari nie aku nak kasi korang entri blurr..hehehe,ntah papekan aku nie..disebabkan aku dah takde idea nk memikiak hapa aku nak update..jadi tepaksalah aku buat entri blur..kuikuikui..

beginilh muka aku dikala blur ( cuba korng bygkn muka bby tue jdi muka versi haku)

n jugak korang mesti pening tengok background akukan2,asyik tukar jekk..hihihi,aku pun tak tau penyakit ape dah melanda aku dikala ini..asyik tukar background blog je..huhuhhu..asal tengok background cute gitew,memang gtal tngn nk menghambik dn menghambat  ke dlm blog aku..( lari topik dh nmpknye aku nie )..

oklah,aku nak stop smpai sini dulu,kang x psal2 entri2 nie panjang berjela2,n merapu tak bertempat...hihihii..
tatatitu...

kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top