happy bufday..


assalamualaikum sume..ehehe,ape khaber korng hari nie?amacam sihat tak ? kalau sihat,alhamdulillah k..semoga  korang sume hpy jekk ri nie..korang nmpak tak pic atas tue..ehehehe..ceteka bufday sape........( sila isi tempat kosong ) . Aku beri masa 5 saat,hah..tamat..ehehe..nk tahu x bufday sape ari nie...sila scroll kebawah yerr kenkawan..ngee...

'

'
'



'



'


'



'

'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
''
'
'
''
'   dengan aksi yg mendebarkan'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
''
''
'
'


dengan berlagaknye aku cakap it...
'
'


ahahaha..it me...wish sekarang kalau tak memang tak selamat korng dari aku..
x delh,aku gurau jekk..jangan mare ek,nnti cepat tua..hehehe...soe eh,memang spesis selamba tenuk tollh aku nih kerana dengan selambanye mintk wish dri korng dan tanpa diminta telah menceritakan bufday sendirik di blog...ahhahaha..i'm sorry...( buat gaya mcm amir rajalawak )..
ok bai ;p 

kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top