Kempen aku sayang blogku by Azhunk




Assalamualaikum semua..how r u today? harap korang semua cihat2 jerr eh..aku memang rajin nak hupdate tm nih..ekeke * perah santan tol aku nih ekeke. ok,jangan 'waste time keh' *bahasa rojak terlampau ..aku join kempen yang dianjurkan azhunk yang bertajuk " aku sayang blogku"..yah,well2..memang aku sayang blogku,sayang sangat2 hokeyh..ekeke..sebab ape aku sayaaaang saaaangat blog aku,first sekali sebab blog nih aku punye * jawapan ntah pape, yang kedua,sebab aku suke sangat2 berblongging,memang dah ketagihlah katakan..nak kata dah lame berblogging ,x jugak..baru2 jer berjinak dalam dunia blogging nih..selain tuh,aku sayang sangat blog aku nih,of course sebab pada pandangan mata aku sendiri,blog aku memang cantik * angkat bakul sendirik.   Selain dari tuh jugak,aku memang suka hedit blog okeyh sampai aku puas hati dengan pengeditan aku sendirik...puas hati tau lihat hasil titik peluh sendirik *errkk.
okeyh tuh jerr..now for the answer ..
- boleh dikatakan blog perkongsian n diary  ( dua2) 
- x ingat bila ( tapi boleh dikatakan dh sampai berbulan2 jugak terjebak dlm dunia blogging )
-ekceli dari my cousin
-of course
  -sebab aku sayaaang sangat blog nih * itu yang penting ..sebab lain ialah,aku dah jatuh cinta ngan dunia blogging nih,tambah2 lagi time nie dah pandai edit blog sendirik..ekeke
-blog dah nampak cantik skit..ekeke
-tm first dapat follower blog..;p

akhir kata...jomlah kita join kempen nih ok..;)


now nak tag 




kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top