Being a Teacher



Assalamualaikum semua..selamat malam allz,beberapa ari nih x dapat nak hupdate blog coz my blog a little bit dizzy. Tak taulah kenape,memang x leh bukak,kekadang,ade je error dia. Tambah gak tempat nak taip catatan tuh memang x pat bukak langsunglah,memang agak kuciwa gak ler sebab idea post aku banyak time tuh..hehehe. 

Tapi alhamdulillahlah sekarang dah dapat bukak n begitu excited sekali nak bukak ruang catatan..ahaha,Lol. 
Okeh,beberapa ari nih aku agak busy gk,n aku ada berita gembira nak sharing ngan korang semua.. Korang nak tau tak nih. * super dos excited okeh . Korang tahu tak,sekarang nih aku dah dapat keja,n korang tahu aku dapat keja ape,hehehe........cikgu!!!!!!!ahaha. * oops,terkejut omak kau . Aku super duper terkejut keh,tapi alhamdulillah,tak sangka aku leh jadi cikgu gak sekarang nih,cita-cita aku dari dulu memang tak ubah-ubah,dari tadika sampailah ke sekolah menengah...ahaha,asyik cikgu jek..sekarang dah dapat bebetul,hambik kau. Tapi bukan guru tetaplah,cuma guru ganti jekkk...mybe x lame sangat kot,bb nantikan ade guru yng sebena-benanya yang akan datang ngajar,kita pun akan ajar ape yang patut jek..

Sekarang nih pun,aku masih dalam nada terkejut n agak blurrr sedikit..ahahah,skema tol ayat aku malam nih,sebab memang x da persediaan tambah lagi x da pengalaman nok..agak kekagetan,kecuakan,agak..n macam2 glah..memang aku langsung takde persediaan untuk keja nih. Dulu aku pke2 lepas abis Ipt,manelah tahu kan,dorang ambik aku keja ofis,last2 aku dapat keja cikgu gak..ehehe,memang x dijangkakan langsung. 
Aku ajar subjek Pai ( Pendidikan Islam ). Sekarang nih aku tengah berfikir,strategi nak handle kelas nanti *  cewaah,setakat guru ganti jer pun..takyaah nak hover pieja..aahahh

Korang tau tak camne aku rasa time nih,nak kata over excited x jugak,nak kata hapy x jugak..semua perasaaan aku bercampur baur time nih. Belum ape2 lagi,aku dah hasut minda aku untuk think negative okeh,huaaaa..aku x taulah nak cakap camne,im not single..o,no no no no..hehe,im not ready to be a teacher..huahuahau..camne nih,aku cuak giler nok,neves the very2 neves okeh..

okeh,sampai nihlah dulu aku mencarut,kang makin terover negative lak otak aku nih..huhuhuh...
bye..

kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top