Rindu nak mam Iglooll..yummy2

Assalammualaikum semua,hyep..korang cam mane? cihat x ? kalau x cihat,rajin2lah makan ubat yekk..al maklumlah sekarang nihkan musim hujan..so kenalah berjaga2,supaya x diserang flu. Baru sekarang nih aku ade masa nak hupdate,ntah brapa lame dah x hupdate blog. Kalau hupdate malam2 banyak idea aku mencurah-curah  ke ladang otak yekk* uhuuhu ,dah macam iklan koko crunch lak.

Korang tahu x betapa aku merindu* bukan merindu pakwe ekk..eheh  nak makan iglool time nihdah macam orang mengidam lak . Very the mengidam okeh * bahasa rojak melampau , korang tahu x iglool tuh ape,of coz ler tahukan..ala aiskrim macam tutti fruti tuh,yang lam cup tuh..tahu kan3..ehehe.aku jumpa iglool nih time aku kat sibu, * sibu trip about 1 week . Memula,aku tengok jer pun booth dorang,tapi bila dah lelame tengok,jadi tertarik lak,dah tertarik,ape lagi,pegi beli then melahap kat c tu gk..ahaha, Meh aku sharing skit pic2 iglool kat korang..


* Iglool..very the yummy..

Iglool nie banyak perisa ,ade mango,strawberry,coklat,durian n mcm2 lagilah,sape yang suke durian tuh leh cube perisa durian..Aku suke perisa coklat n susu ,sedap sampai menjilat sudu ok..

* I like this one..



* perisa durian,x penah try g..ehehe






* aku suka mende yang macam telur ikan tuh..eheheh,sedap..

* lebih kurang cm tutti fruiti gk an..ehehe,walaupun sikit..

Amacam,nampak yummy sesangatkan..mane x mengidamnye...eehehe. Aiskrim nih murah dari tutti frutti i think n korang x yah timbang2 berat cup nie dah,seluk poket then bayar je,1 cup cuma lam rm 5, kalau cup untuk bebudak plak,rm 2 jek. P memang berbaloilah kalau beli,kompom sedapp..memang x nyesal kuar duit 5 hengget. Nih pulak pic outlet iglool,




* yang nih nampak cozy je kan..bebudak mesti suke..




p/s : Okeh,tuh jekk..mode aku sekarang nih,tengah menahan air liur daripada meleleh setelah melihat gambar iglool..ahakz..


kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top