En Telur yg double triple ^_^

Assalamualaikum semua..huarrgghh,lama sungguh x hupdate blog. Memang pemalas tahap tertinggi dah aku time nih,tmbh g lum pat koje,menyebabkan aku asyik dijangkiti penyakit fofular nih. Aduhailah cik kak sume. >_<

Aku bukan nak cita pasal penyakit malas aku nie,tapi nak cita pasal encik telur,bkn katun ' setelur ' keh,no,no,no. Ini Mr telur yang mak aku beli dari kedai,satu set telur ayam yang fresh lagi ori. ( banyak merapu lak nih ) Korang nak tahu tak ape jadi ngan Mr @ Encik Telur tuh,semua satu set telur yang mak aku beli direct dari kedai tuh,kembar okeh dalam maksud lain,dlaman telur yang berwarna kuning itu semuanya ada dua. Exceli,kalau x silap aku,dalam satu set telur ade 30 biji semua nya (guna nada cita dragon ball : dragon ball ade 7 biji semuanya  ) Coopppx3,merapu tak habis2. Exceli2,macam mane telur tue,30 biji nie sume leh kembar,hairan sungguh. Untung la sapa dpt buat baka ayam nie. Double,triple gilos anak2 ayam nantikan,untung sungguh. Dalam hati masih tak terpercaya u olls,OMG. 

 
gambar telur jek..set telur banyak gini kan..>_<

ps : n banyak ginilh jugak telur2 tue sume kembar..
( mak aku cakap,dia taknak makan,so telur2 tue sume kena derma kt jiran )


ginilah rupa telur2 tue sume. Nih kalau buat baka ayam untung..ahaha,double gitew.



kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top