HYE THERE !!!



Assalamualaikum semua,lama sungguh tak jenguk blog kesayangan aku nie. Well,sekarang,mood berblogging is came..so,start today dan hari-hari seterusnya,aku bakal rajin berblogging * wah,kelas ko jah..hahaha,gitukan. Errmm,ekceli,sekarang aku tengah melanjutkan pelajaran aku kat UUM @ Universiti Utara Malaysia,that why,masa untuk berblogging agak terhad dan banyak kekangan ( wah,gitu pulakkan ). Ekceli jugak,aku baru jer masuk UUM. So,student life is quit interesting and difficult jugaklah sebab oleh kekangan masa dengan assignment yang dah macam air yang mengalir tanpa henti. Mengalahkan kerja-kerja para staff office. *_* 

hanya hiasan blog semata2
Selain itu jugak * penggunaan penanda wacana adalah penting -_- ,kehidupan di UUM adalah sangat-sangat mencabar,why?? atau kenapa aku cakap macam tue,ini kerana macam-macam yang amat mencabar di sini : Yang pertama,pemanduan pemandu bas yang memang lasak, Yang kedua,aku leh kurus kot tinggal kt sini ( kelas giler kentang jauh kot ) but dia punya landskap cantik dan gojes gitu. Kalau tak caya leh datang UUM keh,dialu-alukan. Yang ketiga, kehadiran haiwan-haiwan seperti monyet telah mencabar kehidupan aku kat sini,menjadikan aku seseorang yang tidak mencintai haiwan * monyet jer keh,not all . Ok that all,tq. Akan tetapi aku amat teruja jugak duduk kat UUM nie,yelah duk tempat orangkan,sambil menyelam minum air,yer dak. Sepanjang berada kat sini jugak,aku dah banyak ber.....................berbelanja,wah..kan aku dah cakap tadi,sambil menyelam minum airkan...hahhaha.

p/s : merapu -rapu melampau..

kalau suka entri nie komen n like ok :)

0 suke entri nie:


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top