Assalamualaikum..

Puhhhhh,sudah berdekad lama aku tak bukak blog. Phewwww,langsung tak ada masa terluang nak bukak blog. Busy keterlaluan untuk seorang mahasiswi..hahaha,gitukan. Jadual padat woo,dari hari isnin sampai hari ahad then patah balik hari ahad ke hari isnin memang tak ade masa yang terluang sangat. Ade masa pun,masa untuk memanjakan diri aka memalaskan diri ini. 

Rindu gila nak update blog walaupun blog terasa kurang dikunjungi .. mood sedih siot,ecece..Sebagai seseorang yang bergelar student ,kehidupan aku memang berkisar ,terkisar sekali dengan buku-buku,dengan jadual kelas yang padat mengalahkan jadual artis-artis yang tiap hari ada shooting,photoshoot. Baru sekarang ada masa sikit nak update. Nie nak habaq mai skit,korang tengok tak tajuk dia apa?? aku rasa aku dah terpesong jauh nie..ermm. 

Steamboat time aka farewell kelab kita orang iaitu kelab Persada, sedih diri ini bila mengenangkan balik..wuwuwuwu,Kelab kita orang dah dibubarkan akibat ada internal affair sikit * ko ingat apa hah?? internal affair bagai . Ciit,ada problem sikit..hehe,dengan rasminya telah dibubarkan dengan rasmi setelah memakan steamboat di Perlis. Bubar2 jugak,melahap jangan lupa..Kelab kita org nie kelab under kita orang punya DPP @ Dewan Penginapan Pelajar . DPP  ini hanya terdapat di UUM ok,hehe. Ditekankan lagi,hanya di UUM..hahaha. Kenapa ada DPP,sebab dak UUM,dia tak duduk luar,dia duduk dalam kampus. Kan2..okeh2,forget about it.Ini antara gambar yang kita org snap2 time our farewell..huhuhuhu..

* pic error ..adooii



kalau suka entri nie komen n like ok :)


Copyright by Nurulsufiza.blgspot.com
back to top